Pages

Tuesday, 30 August 2011

selamat hari raya and merdeka !

hyehyehye. eh, astaga. assalamualaikum semua. hari ni hari raya. jadi saya nak ucapkan selamat hari raya kepada semua kenalan rakan taulan dan semua yang mengenali diri ini. mintak maaf anadai ada terkasar bahasa, terkutuk and all. ampun !. malas nak cakap banyak sbb penat lah seharian makan makan makan. nah tgk gambar !


20 years beraya kat sini. cemana dh kahwin nanti ? menangis lah kau !


family picture kat umah atok !


handsome boy merungut panas kat kubur. 


ibu and my sister :) mwahhh


awww, ibu and me :D


sampai umah wan apa lagi cr lappy online. :P


tak kira dah kahwin atau belum. ibu still suap kami :)


jalan cousins conteng pakai bunga api. haihh. rosak jalan wan.


esok juga hari merdeka ! so selamat hari merdeka. jadilah bangsa muda yang boleh membangunkan dan mengharumkan nama negara. amin. :)


dengar lah lagu ni. :)


Friday, 19 August 2011

dengan masa yang ada saya nak update lah sikit sikit kan. ada orang mcm rindu. BHAHAHAHA. malas lah nak cakap banyak. last last last week my groupmates shooting for a video clip Kotaraya di kotaraya. :) 


ini abang abang saya :)

ni bosir bee. bf tini :)


ni tini colette, gf bee :)



ni aimi amira, adik yuna :) 


ni semua pemuzik jalanan. bayar ah sikit. :P


ni semua org org hebat belakang tabir. :)



ini budak budak berpeluh. hihihi


ini sarah bajet comel. kikikiki.


ini org kuat yang mmg betul kuat. :P HAHA.



video

nah video satu.