Pages

Thursday 16 June 2011

If I am not for myself, who will be?

im trying to be a better person day by day. like seriously, its for me and also for people around me. tapi yelah saya bukannya manusia yang perfect. entahlah taktau nak cakap macam mana. guys outhere maybe cara kau layan korang buat korang get me wrong. i dont know why, my bestfriend said once, im just too nice with people. thts why they fall for me easily. im not being like berlagaknya kau mcm ramai sangat je peminat kan ? okay mmg takda siapa nak aku pun, aku je terhegeh hegeh nak kat orang sbnarnya -..-
im telling you, its not easy to be in relationship. maybe, apa yang korang nampak aku ni mcm bertukar tukar lelaki. well, AT LEAST not in the same time aku pasang ramai okay. mcm ak cakap tak salah searching for the best kan. you know what, untuk lupakan your first love bukan senang. im being in relationship actually is to know people. macam macam org aku jumpa. and, perasaan tu datang bukan kita mintak pun.
kita akan dapat bila kita stop really want it. trust me. 
before this, like EVERYDAY.
NAK BOYF, NAK BOYF.
at one point kau akan rasa macam ah, bosan je ada boyf. and so suddent Tuhan bagi kau someone. faham tak ? mcm tu jugak apa yang aku rasa. Tetapi ! tak semua yang kau couple or in relationship kau really really sayang dia like mcm nak mati. betul. 
sorry post kali ni agak emosi and panjang. susah nak cakap dgn orang. kalau kau faham then, aku boleh jd journalist, kalau kau tak faham. 
EH, KESAH PULAK AKU ? 

good night ! 

No comments:

Post a Comment