Pages

Friday 15 April 2011

assalamualikum. hye blogers sekalian. apa khabar ? lama sungguh tidak mengupdate belog ni. kenapa ye ? kerana laptop saya sudah weng weng = rosak. tak boleh on. :( so, kena hantar repair. tak tahu lah berapa kena nant. termasuk hari ni sudah sepuluh hari saya hidup tanpa laptop. aiyoooo. imagine -.-'. sangatlah bosan.

jadi, sekarang saya sudah berpindah ke rumah sewa yang baru. tinggal bersama sama nia, tini, sarah, mia dan fatin. ye lagi sangat selesa. act, mcm mcm jadi. tapi bila takdo laptop so, semua benda nak cerita dah hilang melayang ntah ke mana. sorry.

saya akan menduduki final bagi part 4 next week. cepatkan masa berlalu. dlm masa 2 minggu saya akan habis semester 4. tinggal lagi setahun untuk habiskan diploma dan sambung degree di ? jeng jeng jeng. insyaallah amin ya Allah.

so, harapnya saya akan dapat selesaikan final cepat dan cuti cepat supaya boleh kerja. wehaaaa :D

for those who will be sitting your finals. good luck and all the best for everyone. we can do it. yes. :)

No comments:

Post a Comment