Pages

Friday 8 July 2011

hujan rintik rintik air bergelora

hujan sedang turun dengan lebatnya. cadangnya magu ke Feskom. sampai aja kampus terus turun hujan. duduk aja dalam kereta konon nak tunggu hujan berhenti. kuasa Tuhan hujan semakin lebat jadi saya pulang kerumah. seronok mandi hujan * sementara nak bukak gate. :)

well, entry kali ni takda kena mengena dengan atas tu ponggg. haha. petang semalam saya menjemput adik kesayangan yang baru seminggu di Politeknik Kota Melaka dalam kos Diploma Kejuruteraan Awam. dia nak balik so amik dia and saya tak makan apa apa sbb nak mkn dgn dia. pergilah JJ. after that balik ayah amik sampai Tampin. met up kat situ ayah ajak dinner sekali.

ayah cakap rumah dah sunyi. semua takda. my second sister in Kajang. she's working in UPM Serdang, me now taking my Diploma in Uitm Lendu, Alia, in Poli Melaka. then, my fifth sister ada camping. twins pun takda. kalau saya pun saya sunyi. after raya, my eldest sister will move out from my parent's house. so, its gonna be my dad, my mom, my fifth sister and the only boy. 

well, kesian ibu ayah. apa nak buat. semua kejar cita cita masing masing. ayah, okay lagi bosan boleh habiskan masa dgn golf thingy. my mom ? layan anak bujang sorang je lah main ps. 



my sister, i love her soooo much !


the only hero in my family :)



my fifth sister my my second sister 


my ayah and ibu mwahhh !


my siblings. i just love them no matter how many fights we had. ♥
p/s : I miss my family. these pictures was taken our last holiday in Penang.

No comments:

Post a Comment