Pages

Tuesday 29 March 2011

atok + wa

dah lama tak mengupdate blog since i was busy and still busy doing my assignments get ready for finals this coming 2 weeks. so, last monday my gradma or ' wa ' datang bilik kejutkan i semata mata nak bagi duit. :D 
so, i asked her why lah awak pagi dtg then dia ckp dia nak keluar dgn atok. so, i pun mengofferkan diri nak hantar. ye, atok dan wa saya sgt baik dan tidak kedekut. saya dapat kain buat baju kurung * sekarang saya ada sepasang baju kurung dari wa, kebaya dari kaklong, and kebaya or maybe tak fikir lg nk buat cemana from my aunt dr bandung. yeayyy! ada 3 pasang baju raya! 

enough
*
okay, on our way back home. my atok nak singgah rumah kakak dia hantar makanan. ye, nenek saya tu tak sihat. 

ni dia.


lepas tu ada lagi seorang nenek saya tak kenal. tapi dia rock. tak caya ce tgk. hihihi


haaaaa, kan saya dah ckp. rock gilaaaa. cara dia duduk pun rock wehhh. HAHA. 

so, actually i dgn my sis dengar je apa yang mereka bualkan yeah of course in loghat negeri sembilan.
one of the topic yang i ingat and nak cakap dekat sini ialah jangan mudah percayakan orang. terima kasih. 

No comments:

Post a Comment